2011. február 10., csütörtök

Csokoládé köszönetajándék

Múlt héten egyik kedves partnerünk (egy budapesti esküvőszervező) megkért, hogy készítsek ügyfelei részére csokoládéból köszönetajándék mintákat. A kérés az volt, hogy minél több féle, stílusban-árban-méretben különböző megoldást találjak.

Mivel nagy csokoládé kedvelő vagyok, nem kellett túlságosan megerőltetnem magam... :-)

Készítettem ini-minit tejcsokoládéból, német nougat-ból, lübecki marcipánból, Szamos marcipánból, kicsi Szerencsi táblacsokiból...


És mint tudjuk, minden szentnek maga felé hajlik a keze... Én meg ugyebár szent sem vagyok, így hát csokoládé beszerző utamon - a munkára hivatkozva - nem bírtam ellenállni a Rum-Kokos bonbonnak és gyermekkorom nagy kedvencének, a jó öreg Bonbonetti rudacskáknak sem...


A Rum-Kokos organza zsákocskákba került, és kölcsönvettem hozzá az immár divatjamúlt cukrozott mandulák kedves kis szövegét:

"Öt szem mandula, az örömteli házasság öt fontos elemének jelképe: szerelem, boldogság, termékenység, egészség, jólét"

Az "öt szem mandulát" kicseréltem öt kis csokoládéra a szövegben, és máris új értelmet nyert egy kissé megúnt köszönetajándék.

A Bonbonetti rudacskákból 3-at tettem egy csomagba, amiről nekem egy farönk kupac jutott eszembe. Ha olyan helyen lenne az esküvőm, ahol van kandalló (pl. Székesfehérváron a Kiskakas Vendéglőben), én biztosan ezt választanám...

Ha valakit érdekel a csokoládé története, összetétele, az bővebben is olvashat róla itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése