2011. február 10., csütörtök

Püspöklila...

Bátraké a szerencse - avagy végre hódít a lila

Mint azt már tegnap említettem, végre hódít a meghívók körében a lila. Azt egyelőre még nem tudom, hogy így lesz-e ez a dekorációknál is, de én már annak is örülök, hogy a meghívóknál egyre nagyobb teret nyer.

Amikor a cégünk arculatát terveztük, mindenképpen valami esküvős színt kellett találnunk a logóhoz, a cégtáblához, az iroda színeihez... A rózsaszínt eleve kizártuk, a habos-babost én nem szeretem. És mivel nem kizárólag esküvőket szervezünk, hanem mindenféle családi rendezvényeket, inkább szerettem volna iroda kinézetű irodát esküvői kellékekkel, mint habcsókra emlékeztetőt. Így aztán kikötöttünk a lilánál...

De milyen lila a lila? És mivel kombináljuk? És milyen legyen a fal? A cégtábla? A logo?

Arra már nem emlékszem, hogy miért lett a lila püspöklila, és hogy kevertem ki a megfelelő színt, de az biztos, hogy nem véletlen, hogy a színkódot egyből megjegyeztem. 145,45,145 (Ha esetleg nem kutyul minden kedves olvasó folyamatosan színeket számítógépen, akkor értelmezem a számokat: az a püspöklila, ami számomra szerelem volt első látásra, az RGB színmodellben úgy készül, hogy 145 egység vöröshöz adunk 45 egység zöldet, valamint 145 egység kéket.) Ráadásul én valamiért hiszek a számokban. Nem értek a számmisztikához, nem is érdekel különösebben... Lehet, hogy egyszerűen csak a szeptember 9-ei (09.09) szülinapom a felelős mindenért. (A kisebbik fiam pedig 06.06... :-)) Egyszóval látok valami sorsszerűséget a 145,45,145-ben. :-)

Na de fordítsuk komolyra a szót! Szóval a püspöklila adott... Egy számítógépes tervezőprogram (Köszi, Réka!) segítségével elkezdtem látványtervben színezgetni egy képzeletbeli iroda falait, berendezéseit... És abban a pillanatban, ahogy a falak lilák lettek, láttam, hogy szép-szép, de én nem tudnék ilyenben ülni egész nap. Valahogy nem az én világom... Addig próbálgattuk a színeket, míg rájöttünk, hogy milyen jól illik is a püspöklilához a másik nagy szerelmem, a csokoládébarna. Így lett a fal halványbarna, a szekrények étcsokoládé színűek, a kiegészítők pedig lilák.

A logo, a feliratok természetesen püspöklilák...

Aztán elkezdtünk készülődni az esküvő kiállításokra... Az ottani dekorációnkhoz sikerült találnom olyan szaténszalagot, ami tökéletesen illik az én lilámhoz. Ezek kerültek fel az ünneplőbe öltöztetett puffokra, a kiállított menülapokra, ültetőkártyákra, a dekorációban lévő mécsesfürdőkre...

És bár szerénytelenség lenne azt állítani, hogy az én hatásomra akar most minden menyasszony lilát, (valószínűleg inkább rám hatottak a világtrendek...) de tény, hogy míg tavaly összesen két pár rendelt tőlünk olyan meghívót, amin lila szalag volt, és egy köszönetajándék készült szintén lila dekorációhoz, addig idén (a kiállítások óta eltelt alig egy hónap alatt) máris három lila megrendelésünk van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése